وبلاگ اكسين ماركتينگ وبلاگ اكسين ماركتينگ .

وبلاگ اكسين ماركتينگ

بك لينك چيست و چگونه مي توانيم بك لينك قوي بسازيم؟

 توليد محتوا را مي توان يك ركن اساسي براي بيشتر ديده شدن صفحه ي وب سايت  يك كسب و كار دانست و افرادي كه به اين موضوع باور دارند همواره تلاش مي كنند از شيوه هاي مختلف براي بيشتر ديده شدن سايت خود استفاده كنند.

يكي از موضوعاتي كه در تبليغ سايت را در راس وظايف خود قرار مي دهد سئوي مناسب براي آن صفحه است كه خود فرزندي به نام بك لينك دارد پس شما به ميزان توجه خود به اين فرزند در واقع سعي كرديد سئوي مناسبي را براي وب سايت خود انجام دهيد.

بك لينك را مي توان معرفي سايت خود به وسيله ديگر سايت ها دانست كه اين معرفي به وسيله قرارگيري لينك وب سايت شما در وب سايت هاي ديگر صورت مي گيرد و از آنجا كه گوگل هميشه به دنبال شناسايي و معرفي بهترين صفحه ها است مي توانيد با انجام اين كار معامله اي با دو سر برد را تجربه كنيد چون در كنار انجام سئوي سايت خود گوگل نيز از اين طريق وب سايت شما را ارزشمند و مورد اعتماد ارزيابي مي كند.

در واقع گوگل براي اينكه بفهمد كدام صفحه ها بهتر هستند به تاييد و ارجاع ديگران توجه مي‌كند بنابراين بهترين روش تاييد و ارجاع در دنياي اينترنت لينك دادن است و هرچه تعداد بك‌لينك‌ها براي يك سايت بيشتر باشد، گوكل اعتبار بيشتري به آن سايت مي‌دهد چون از نظر گوگل مورد اعتماد بقيه قرار گرفته كه معرفيش كرده‌اند.

البته گوگل آنقدرها كه فكر ميكنيد دهن بين نيست و براي آنكه وب سايت خوب از بد را تشخيص دهد ۲۰۰ فاكتور كه همگي از اصول سئوي قانوني و كلاه سفيد هستند را در نظر مي گيرد.

به طور كلي ۲ نوع بك ليك در دنياي تبليغات و سئوي سايت ها وجود دارد كه بك لينك داخلي و خارجي نام دارند.


بك لينك داخلي به آن دسته از لينك هايي گفته مي شود كه برخي كلمات كليدي در يك مقاله لينك دريافت كرده و رنگ يا ظاهر متفاوتي نسبت به متن اصلي پيدا مي كنند و با كليك بر روي آن ها به صفحه ي نخست يا مادر و يا ممكن است به صحات فرعي ديگر آن وب سايت منتقل شويد.

اما بك لينك خارجي عموما لينك هايي است كه در وب سايت هاي ديگر نامي از وب سايت شما بيايد و لينك آن را در صفحه ي خودشان بگذارند.

بك لينك در امر  سئو داراي اهميت بالايي است اما بايد در نظر داشت كه همواره كيفيت بك لينك ها از تعداد آن ها مهمتر است.حالا چه كنيم كه بك لينك ما قوي و با كيفيت و به اصطلاح بك لينك خوب باشد و بيشتر ديده شدن وب سايت ما را تضمين كند ؟

مرتبط بودن سايت لينك دهنده به صفحه شما به لحاظ محتوايي ، اعتبار دامنه وب سايت لينك دهنده ، ترافيك و رتبه آن صفحه ، متن لينك يا انكرتست ،دائمي يا موقت بودن آن لينك همگي بخشي از عوامل تاثيرگذار در كيفيت يك بك لينك است.

يكي از نكاتي كه ممكن است در ظاهر چندان به چشم نياد اما در ماجراي بك لينك مي تواند ب شما كمك زيادي كند جايگاه قرارگرفتن لينك است ، اينكه در ستون كناري ، بالا يا پايين صفحه باشد در جلب توجه مخاطب تاثير بسزايي دارد.

فالو يا نوفالو بودن بك لينك شما از اين نظر اهميت دارد كه اگر از لينك فالو هنگام لينك دهي به صفحه ديگر كه غير مرتبط با صفحه ي خودتان از نظر محتوايي است استفاده كنيد گوگل غير مرتبط بودن اين ۲ صفحه نسبت به همديگر را تشخيص مي دهد و نتيجه دلخواه حاصل نمي شود.

اما در صورت استفاده كردن از لينك نوفالو به اين موضوع كمك خواهيد كرد كه صفحه ي شما و لينك دهي صورت گرفته نزد موتور جست و جو گر گوگل طبيعي جلوه دهد و از اعمال جريمه هاي احتمالي در امان بماند.

به صورت كلي مي توان گفت :سايت هايي كه از بنرهاي تبليغاتي بيشتر استفاده مي كنند بهتر است بيشتر از ديگران به استفاده از لينك ها نوفالو اهميت دهند.

وب سايت شما در هر وضعيتي كه هست دست بجنبانيد ، همين الان وقت بزرگتر شدن و بيشتر ديده شده كسب و كار شماست ؛ مجموعه اكسين ماركتينگ مي تواند در زمينه بك لينك و سئوي وب سايت بهترين خدمات و مشاوره را به شما ارائه كند. براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ يا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


بيشتر بخوانيد: اكسين ماركتينگ


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۶:۵۳ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)

گوگل سرچ كنسول چيست و كاربرد آن

در دنياي تبليغاتي امروز كه هر كسب و كاري نياز مبرم به انجام تبليغات براي بهبود فروش و كسب درآمد خود احساس مي كند بيشتر آن ها وب سايتي را با عنوان كسب و كار خود ايجاد كرده اند يا دست كم به فكر راه اندازي آن براي بيشتر ديده شدن هستند.

بنابراين مي توان داشتن يك وب سايت را ظرفيتي بسيار استثنايي دانست كه استفاده بهينه از آن بيش از هر نوع شيوه تبليغاتي مالك يك كسب و كار را به هدف خود براي سودآوري بيشتر كمك كند.

انجام سئوي تعريف‌شده و توليد محتوا براي اين كار ضروري است اما سوال اساسي اينجا مطرح مي شود كه چگونه مي توان از موثر بودن يا نبودن ترفندهاي انجام شده براي افزايش بازديد از صفحه ي وب سايت و ارتقاي آن به صدر نمايش هاي گوگل پي برد؟

گوگل سرچ كنسول دقيقا براي همين ايجاد شده، اين سرويس به صورت كاملا رايگان مي تواند وب سايت شما را آناليز روزانه ، هفته اي و ماهانه كند و شما را در جريان روند رشد صفحه ي خود در موتور جست و جو گر گوگل بگذارد و مانند يك پزشك از وضعيت سلامت مراجعه كننده خود خبر دهد.

در واقع اين سرويس اينترنتي اين امكان را فراهم مي كند كه جايگاه وب سايت خود را از ديدگاه گوگل بسنجيد و براي ارتقاي بيشتر آن تلاش كنيد و ترافيك دريافتي يا ارگانيك خود را افزايش دهيد.

لازم است بدانيد براي استفاده از گوگل سرچ كنسول و جلوگيري از افشاي اسرار محرمانه ابتدا بايد به آن ثابت كنيد كه شما مالك آن وب سايت هستيد و سپس اطلاعاتي را در اختيارش قرار دهيد و كار را شروع كنيد و علاوه بر عيب يابي فعاليت هاي انجام شده در زمينه سئو ، نمودارهاي پيشرفت را نيز مشاهده كنيد.
گوگل سرچ كنسول اين امكان را به شما مي دهد كه با دسترسي به بخش هاي مختلف آن از وضعيت صفحات مشكل دار و ايندكس شده ، وضعيت كاربرپذيري با موبايل و مشكلات امنيتي وب سايت خود مطلع شويد.
حذف صفحه يا صفحات از گوگل نيز از جمله خدماتي است كه گوگل سرچ در اختيار شما قرار مي دهد. .

البته گفته شده يك كاربر نيز مانند مالك وب سايت مي تواند از اين سرويس استفاده كند اما گوگل سرچ كنسول اختيارات محدودتري نسبت به مدير به او خواهد داد‌.

مجموعه اكسين ماركتينگ آمادگي خود را براي كمك به شما در زمينه آناليز وب سايتتان و تلاش براي در پيش گرفتن روند رو به رشد اعلام مي كند ؛ براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد تا كارشناسان اين مجموعه به سرعت به ياري شما بشتابند.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۵:۱۹ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)

سئوي داخلي چيست و نكات مهم آن

قرار گرفتن در صدر جست و جوهاي گوگل و بالارفتن اعتبار صفحه وب سايت مي تواند از جمله بزرگترين دغدغه هاي مديران كسب و كارها باشد كه البته محقق شدن آن جذابيت شيريني را براي آن ها به همراه دارد.
حوزه فعاليت و خدماتي كه صاحب يك كسب و كار به كاربران خود ارائه مي دهد هر چه كه باشد داشتن وب سايتي فعال و بالا بودن آمار بازديد افراد از آن خستگي را از تن مدير به در مي كند اما در كنار ضروري بودن اين موضوعات بسياري از افراد بعد از ايجاد يك وب سايت و پرداخت هزينه هاي زياد بابت تبليغات و توليد محتوا متوجه مي شوند كه آب از آب تكان نخورده و جايگاه صفحه با ميزان تلاشي كه شده همخواني ندارد. پس مشكل از كجاست ؟
اداره يك وب سايت براي هر نوع كسب و كاري داريد نياز به مطالعه و آموزش نكاتي دارد كه در صورت يادگيري و اعمال آن ها به جرات مي توان گفت رتبه وب سايت شما در موتور جست و جو گر گوگل زير و رو خواهد شد ؛ فقط كافي است تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.
سئو راهي براي بهينه سازي وب سايت شما در گوگل است سئوي داخلي يا On-Page SEO به عنوان يكي از زير مجموعه هاي آن از اهميت بالايي در ارتقاي رتبه سايت شما دارد.
سئوي داخلي را مي توان استفاده از روش ها و پياده سازي كارهايي دانست كه بيشتر به تجربه كاربري يا همان ux دانست كه به كاربردي تر كردن وب سايت و ايجاد فضايي دلنشين براي بازديد و جست و جو در صفحه ي اينترنتي شما كمك زيادي مي كند.


بيشتر بخوانيم

درباره رابط كاربري (ui) و تجربه كاربري (ux) چه مي دانيد ؟



پس اگر فكر مي كنيد مديريت سايت كسب و كار و افزايش بازديد كاربران تنها با توليد محتواي روزانه و بارگزاري آن حاصل مي شود سخت در اشتباهيد. سئوي تكنيكال مي گويد شما قبل از هر كار ابتدا لازم است صفحه ي وب سايت خود را براي مخاطبانتان آراسته و جذاب كنيد و باعث سردرگمي آن ها در هنگام جست و جو در وب سايت نشويد.
حالا وقت آن رسيده كه با سئوي محتوايي آشنا شويد و بدانيد محتواي خود را بايد با توجه به سليقه مخاطب خود توليد كنيد و علاوه بر آن انتخاب عنوان كوتاه اما كامل يك مقاله و كلمات كليدي به كار رفته در متن و همچنين استفاده هوشمندانه از متانگ ها مي تواند در رسيدن به هدفي كه داريد به شما كمك كند.
فراموش نكنيد كه ارجاع دادن مخاطب به صفحه ي اصلي و همچنين صفحات فرعي وب سايت كاربر را به بخش هاي مختلف سايت شما هدايت مي كند و گوگل تصور مي كند كه اين صفحه براي مخاطبان كاربردي و داراي جذابيت خاصي است و اين موضوع در بالا رفتن رتبه شما در موتور جست و جو تاثير زيادي دارد.
انتخاب ساختار مناسب براي لينك‌ها، استفاده از قالب‌هاي رسپانسيو و توجه به سرعت لود صفحات سايت از ديگر راهكارهاي ارتقاي اعتبار سايت شما در گوگل با استفاده از انجام شيوه سئوي داخلي است.

با توجه به اهميت سئو براي ارتقاي كيفي يك كسب كار مجموعه اكسين ماركتينگ آمادگي خود را براي بهبود ارتقاي جايگاه وب سايت شما اعلام مي كند ؛ براي بهره مندي از خدمات آناليز و سئوي سايت خود با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد تا زودتر از آنچه تصور مي كنيد به چيزي كه مدت ها به دنبال رسيدن به آن بود دست پيدا كنيد.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۶:۰۶ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)

راه هاي افزايش فالوئر رايگان در اينستاگرام

جذابيت هاي روزافزون اينستاگرام به قدري زياد شده كه مي شود گفت دست كم ۸۰ درصد افراد جامعه را به تسخير خود در آورده و گستردگي موضوعات در اين اپليكيشن سبب شده تا بتواند علاقه ي همه از كودك گرفته تا يك آدم مسن را با خود همراه كند.

نكته جالب اينجاست كه اينستاگرام پس از رونمايي شدن به سرعت جاي خود را نه تنها بين كاربران شخصي كه ميان كسب و كار ها نيز باز كرد و ماجرا تا جايي پيش رفته كه حالا كمتر كسب و كاري را مي توانيد ببينيد كه از اين اپليكيشن فاصله گرفته باشد و براي افزايش فروش خود دست به دامن آن نشود. اما لازم است بدانيد كه ايجاد يك صفحه در اين برنامه به تنهايي دردي را دوا نمي كند و بايد روش هاي كاربردي و مطمئن براي ارتقاي درجه در اينستاگرام را آموخت.

يكي از رمزهاي موفقيت در اينستاگرام و جذب اعتماد مشتري ها تعداد فالوئرهاي شماست و هر قدر كه رقم آن بالاتر باشد كاربراني كه تازه قصد پيوستن به آن صفحه را دارند با اطمينان خاطر بيشتر براي خريد خدمات از شما پا پيش مي گذارند.

به ويروس مبتلا نشويد
افزايش فالوئرها در اينستاگرام براي هر دارنده كسب و كار از نان شب واجب تر است اما ذكر يك نكته هم ضروري است تا صفحه خود را از ابتلا به ويروسي سخت جان نجات دهيد. اين ويروس همان خريد فالوئر فيك يا قلابي است كه در ازاي پرداخت هزينه شمار دنبال كننده هاي شما افزايش مي يابد اما در مقابل هيچ تاثيري مثبتي در ميزان لايك و كامنت ها مشاهده نمي كنيد و سرآغاز نخستين بي اعتمادي ها نسبت به كسب و كار شما دقيقا همين نقطه است.

پس مشخص شد كه نبايد به هر روشي براي افزايش دنبال كننده هاي صفحه ي خود متوسل شويد و بايد به دنبال شيوه هايي مطمئن و سالم باشيد. به عنوان مثال ساخت پروفايل جذاب ، انتشار مداوم پست در ساعاتي كه مخاطب ها بيشتر از هر زمان ديگري دست به گوشي هستند، تعامل با دنبال كننده ها و پيج هاي هم حوزه و همچنين انجام تبليغات اصولي از روش هاي تاثير گذاري است كه مي تواند كمك هاي خوبي به شما كند.



بيشتر بخوانيم

بهترين راه هاي ديده شدن در اينستاگرام



از آنجا كه اينستاگرام تصوير محور است لازم است تصاوير و فيلم هايي كه از محصولات خود در پيجتان بارگزاري ميكنيد از جذابيت و كيفيت مناسب برخوردار باشد البته گفته شده مي توان با نوشتن كپشن هايي روان و نسبتا طولاني كاري كنيد كه مخاطبتان براي مطالعه آن زمان بيشتري را در صفحه ي شما بماند و اينگونه با زدن يك كلك ريز ، اينستاگرام را متقاعد كنيد كه پيجتان جزء كاربر پسند هاست و به احتمال زياد پيج شما در اكسپلور هم جايگاهي را از آن خود مي كند و مخاطبان بيشتري به سمت بازديد از آن هدايت مي شوند.

يكي ديگر از شيوه هاي زودبازده و تاثيرگذار در اين زمينه نيز استفاده از هشتك گذاري مناسب است. هنگامي كه يك هشتك را ميهمان انتهاي پست خود مي كنيد مانند يك عنكبوت اقدام به تار بافي مي كند و تارهاي آن به قدري وسيع مي شود كه مي تواند كاربران بسياري را از هر نقطه از كشور و جهان روانه ي صفحه شما كند.

اكسين ماركتينگ مجموعه اي است كه مي تواند به بهترين و سالم ترين شيوه براي پيج اينستاگرام شما تبليغات انجام دهد و دست دنبال كننده هاي جديدتان را به سرعت در دست شما بگذارد ؛ براي استفاده از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۴:۲۰ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)

درباره رابط كاربري(ui) و تجربه كاربري (ux) چه مي دانيد؟

حتي اگر يكبار هم به سراغ تحقيق درباره علم طراحي سايت رفته باشيد نام ui و ux به گوشتان خورده است اما به احتمال زياد مانند خيلي از افراد در معناي اين ۲ واژه دچار سردرگمي شده ايد. هر ۲ آن ها در طراحي سايت كاربرد فراواني دارند و يك گوشه كار را در دست مي گيرند تا سايت طراحي شده بيشتر به سليقه و نياز مخاطب نزديك شود.
همانطور كه مي دانيد مخاطب را مي توان تمام سرمايه يك دارنده سايت معرفي كرد و در صورتي كه يك وب سايت نتواند نياز او را برطرف كند مخاطب نيز به بازديد مجدد از آن و گذراندن وقتش در آن فضا روي خوش نشان نمي دهد و رفته رفته شمار بازديدكننده ها از آن سايت به زير خط فقر مي رسد پس در طراحي يك وب سايت لازم است همه ي جوانب را در نظر گرفت.
UI مخفف عبارت User Interface Design به معناي طراحي رابط كاربري است و بيشتر از هرچيز به مخاطب شناسي از ديدگاه روانشناسي تاكيد مي كند به گونه اي كه قبل از شروع بايد سليقه شناسي مخاطب ، بررسي آمار و مطالعه ديدگاه هاي كاربران را مدنظر قرار داد و سپس با استفاده از اين منابع به طراحي يك سايت پرداخت.

 

ui به صورت كلي به معناي استايل سازي يك سايت است و طبيعي است نخستين نكته اي كه نظر هر مخاطب را به خود جلب مي كند ظاهر يك وسيله است مثلا اينكه رنگ زمينه يك وب سايت چه باشد يا ظاهر منوي آن چگونه طراحي شده باشد.


با يك تير ، ۲ نشان بزنيد

با همه ي آنچه گفته شد يك صندلي چوبي تراشكاري شده با ظاهر دلرباي سنتي را در نظر بگيريد ، قطعا ظاهر دلفريبش شما را به سمت خود مي كشاند اما وقتي روي آن بنشينيد سختي چوب نشيمنگاهش آنقدر شما را آزرده خواهد كرد كه حاضريد عطايش را به لقايش ببخشيد و زودتر آن را ترك كنيد ، پس تا اينجاي قصه مشخص شد ظاهرسازي زيبا به تنهايي نمي تواند پاسخگوي همه ي نياز هاي يك كاربر باشد و جاي خالي يك بخش ديگر خالي است .
حلقه ي گم شده اين ماجرا را مي توان ux يا همان User Experience Design به معناي طراحي تجربه‌ي كاربري دانست كه بيشتر بر تجربه ي استفاده كابران از آن سايت و امور فني دلالت مي كند مثلا اگر همان صندلي چوبي را در طرحي نو براندازند و با يك مبل راحتي آميخته كنند مي تواند ظاهر جذاب را به همراه مزيت استفاده راحت براي شما رقم بزند و اينگونه با يك تير ۲ نشان زده شده است.
مواردي مانند محل قرارگيري منو و گزينه هاي قرار گرفته در آن مي تواند مثال هاي خوبي براي روشن شدن بهتر معناي ux باشد.
ux , ui در علم طراحي سايت ۲ مقوله كاملا مجزا اما جدايي ناپذير هستند كه توجه به آن ها براي طراحي وب سايت امري ضروري و حياتي است.

شما مي توانيد با خيالي آسوده طراحي يك سايت ايده آل و متناسب با نياز و سليقه مخاطب هايتان را به مجموعه اكسين ماركتينگ بسپاريد ؛ پس براي بهره مندي از اين خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۱:۲۱ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)

رپورتاژ خبري چيست و چرا بايد براي آن هزينه كنيم؟

افزايش ميزان فروش و جذب حداكثري مشتري همواره يكي از دغدغه هاي مهم فروشنده ها و صاحبان كسب و كارهاي مختلف در همه زمينه ها به شمار مي رود اما مساله اينجاست كه چگونه مي توان از اين دغدغه جان سالم به در برد و شب ها سر را آرام بر بالشت گذاشت؟
حتما شما هم اين جمله را بارها شنيده ايد كه فروش جنس خوب بهترين تبليغات هست ، اين موضوع را به هيچ عنوان نمي توان انكار كرد چون رضايت هر مشتري جذب تعداد زيادي مشتري ديگر را به دنبال دارد اما در روزگار فعلي كه عمده ي صاحبان كسب و كار شب و روزشان را به دنبال اجراي بهترين و به روزترين شيوه تبليغاتي در فضاي گسترده مجازي هستند نمي توان تنها به عرضه محصول با كيفيت تكيه كرد چرا كه در اين صورت نتيجه ي رقابت را بدون هيچ زحمتي ۱۰ هيچ به رقيب واگذار مي كنيد.

يكي از شيوه هاي تبليغات نوين براي كسب و كارها كه استفاده از آن بعد از به پايان رسيدن جنگ جهاني رواج پيدا كرده و حالا حالاها هم قصد دادن تاج و تختش به شيوه ي تبليغاتي ديگري ندارد رپورتاژ خبري است.


آنطور كه از اسمش پيداست به معني آگهي است و گزارشي از فعاليت و خدمات دهي شما در كسب و كارتان را به مخاطبان گزارش مي دهد و يكي از مزيت هايي كه دارد اين است كه به هيچ دسته يا گروه كسب و كار خاصي محدود نمي شود و شما اگر بخواهيد از شير مرغ تا جان آدميزاد را براي فروش به عرضه بگذاريد مي توانيد روي كمك اين شيوه تليغاتي حساب كنيد.

اگر بخواهيم بيشتر به محتواي رپورتاژ خبري بپردازيم مي توان گفت نوعي گزارش كار بي طرفانه از خدماتي است كه در يك كسب و كار عرضه مي شود كه هنر را با بازاريابي تلفيق مي كند و در عين حال كه هزينه اقتصادي و مناسبي نسبت به ساير گونه هاي تبليغاتي دارد بازدهي بالاي آن با هيچ كدام قابل قياس نيست.


بيشتر بخوانيم

چرا براي كسب و كارها به وب سايت نياز داريم ؟

از حق نگذريم هيچ چيزي نمي تواند به اندازه جذب اعتماد مشتري از دغدغه ي يك فروشنده بكاهد و او را به هدفش نزديك كند ، و از آنجا كه كسب اعتبار ميان مردم از اهميت بالايي برخوردار است يك صاحب كسب و كار مبتدي يا حتي حرفه اي حاضر است هر كاري كند اما اعتبارش خدشه دار نشود.

رپورتاژ خبري مي تواند بهترين سكوي پرتاب شما در برابر رقيبانتان باشد چون آگهي تبليغاتي شما قرار است در سايت هاي پربازديد در سطح كشور قرار بگيرد و مردم نيز از هر گوشه اين سرزمين آن را مشاهده خواهند كرد.

بررسي ها نشان مي دهد استفاده از رپورتاژ خبري اثر مثبتي نيز بر بيشتر ديده شدن كسب و كار ، ارتقاي رتبه ي شما در سايت جست و جو گر گوگل با افزايش سئو و موفقيت در برندسازي كسب و كار نو پاي شما دارد كه در نهايت به افزايش ميزان مشتري ختم مي شود.

البته فراموش نكنيد كه شرط اصلي براي به كار گيري شيوه رپورتاژ خبري براي كسب و كارتان داشتن وب سايتي فعال و به روز است.

مجموعه اكسين ماركتينگ آماده ي ياري شما براي راه اندازي يك تبليغات با بازدهي بالا تحت عنوان رپورتاژ خبري است براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد و تفاوت قبل و بعد از اجراي اين فعاليت تبليغاتي را به صورت كاملا محسوس مشاهده كنيد.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۵:۳۹ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)