وبلاگ اكسين ماركتينگ وبلاگ اكسين ماركتينگ .

وبلاگ اكسين ماركتينگ

چرا براي كسب و كارها به وب سايت نياز داريم ؟

اگر از قديمي ها درباره كسب و كار آن زمان بپرسيد احتمالا مي گويند فروشنده ها در بازار بزرگي حاضر مي شدند و مشتري ها يك به يك نرخي مي دادند ، بعد كه سقف قيمت هاي داده شده به گوششان مي رسيد كالا را تسليم آن مشتري مي كردند تا بتوانند لقمه ناني به كف آرند و به پستي نخورند .

اما حالا با به روي كار آمدن تكنولوژي ديگر خبر از آن بازارهاي قديمي نيست و البته با افزايش احتمال كلاهبرداري ها مشتري دلبندي كه كوي به كوي به دنبال او هستيد به راحتي نمي تواند به شما اعتماد كند؛ اين موضوع را آمار ثبت شكايت از كلاهبرداري هاي اينترنتي مي گويد و فروشنده هايي كه از اين ماجرا ضربه ها خورده اند و حسابي كار و كاسبي شان به خواب زمستاني رفته تصديق مي كند .

امروزه راه هاي زيادي براي معرفي كسب و كارها به مشتري وجود دارد اما هر كدام مزايا و معايبي دارند به عنوان مثال ايجاد يك كانال تلگرامي يا پيجي در اينستاگرام و درج چند عكس و فيلم از محصولات يا خدماتي كه قصد فروش آن را داريد آن هم با چند كليك ساده كار چندان سختي نيست اما بايد در نظر داشت كه عليرغم آساني جذابش نمي تواند آنطور كه بايد از پس صفر تا صد كار بربيايد يكي از مشكلات آن توجه زودگذر كاربران نسبت به يك پست است .

آمارها نشان مي دهد ايراني ها به طور متوسط در هر ثانيه بيش از يك هزار و ۶۰۰ بار از گوگل محبوب و جست و جوگر استفاده مي كنند و اگر به سراغ هركدامشان بروي خواهي ديد كه در هنگام سرچ مطالب بيشتر تنها به ۲ تا سه سايت اول كه روي صفحه نمايشگر ظاهر مي شود توجه مي كنند و به مطالعه آن ها تمايل پيدا مي كنند؛ بنابراين به اعتماد گوگل به اين وب سايت ها اعتماد مي كنند و محصول خود را خريداري مي كنند .

با كمترين هزينه چند برابر سود كنيد
پس تا اينجا مشخص شد يكي از مطمئن ترين راه هاي جذب اعتماد مشتري و حرفه اي نشان دادنتان داشتن يك وب سايت تبليغاتي براي كسب و كار شماست ؛ اما اين وب سايت مزاياي ديگري را هم در خود جاي داده مثلا مي توان با انجام سئوي مناسب وب سايت خود را در صدر جست و جوهاي گوگل جا بدهيد و كاري كنيد كه بازديدهاي ميلياردي از سراسر جهان به صفحه شما سرازير شود و به راحتي بتوانيد در فروش محصول خود حريف بطلبيد .


اين ها تنها بخشي از نفعي است كه شما پس از داشتن يك وب سايت مناسب از آن سود خواهيد برد اما نكته ي جالب ماجرا اينجاست با وجود داشتن همه ي اين مزايا شما به سرمايه و هزينه ي كلان براي راه اندازي يك وب سايت نياز نخواهيد داشت و با هزينه اي كم در زماني كوتاه به سود چند برابري برسيد چون مديريت آن به مراتب از انجام تبليغات هايي كه تاكنون انجام مي داديد راحتتر است و با خيال راحت مي توانيد امور فروش محصولات خود را به يك ربات بسپاريد كه قرار است نقش شاگرد شما را بازي كند و شبانه روزي و بدون آب و غذا و حقوق در خدمت شما باشد.

اكسين ماركتينگ مي تواند در راه اندازي يك وب سايت تخصصي و مناسب با كسب و كارتان در كمترين زمان به ياري شما بيايد براي استفاده از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد و هر چه زودتر روش تبليغ براي مجموعه خود را تغيير دهيد.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۳:۲۲ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)

معرفي آژانس ارتباطات راهبردي اكسين ماركتينگ

 گروه توسعه كسب و كار اُكسين به عنوان يكي از فعالان دانش و هنر برندسازي در ايران، شركتي است كه خدمات يكپارچه و جامع برندسازي را از پژوهش بازار و تدوين استراتژي برند تا ساخت برند و معرفي آن در سطوح رسانه‌هاي ارتباطي انجام مي‌دهد.

در واقع اُكسين سازماني پويا در حوزه تبليغات، برندينگ و ارائه راهكارهاي موثر بازاريابي بر پايه به‌روزترين رويكردهاي علمي و حرفه‌اي است كه با بهره‌گيري از دانش روز، تجربه ساليان متمادي و تعامل با برترين همكاران، خدمات خود را ارائه مي‌دهد.

تيم متخصص و با تجربه ما شما را در راه اندازي استارتاپ، تدوين استراتژي ورود به بازار و شناسايي مشتريان هدف ياري مي‌كند و با معرفي كانال‌هاي بازاريابي جديد به شما كمك مي‌كند در ميان رقباي خود بهترين باشيد…

ديجيتال ماركتينگ

طراحي سايت

سئو سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۹:۰۸ توسط:اكسين ماركتينگ موضوع: نظرات (0)