Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو سئو

وبلاگ اکسین مارکتینگ

چگونه يك برند بسازيم؟

 امروزه برندسازي و تبليغ آن گوي سبقت را از ديگر شيوه هاي تبليغاتي ربوده و تقريبا همه قبل از ايجاد كسب و كار خود به فكر نام گذاري و خلق يك برند هستند تا از مزاياي سود آوري و مطرح شدن آن نهايت استفاده را ببرند.

برند را مي توان نه تنها يك نام تجاري كسب و كار كه حتي راهي براي متمايز كردن محصولات توليد شده در شركت خود نسبت به محصولات مشابه ديگر دانست ؛ پس داشتن يك برند در دنياي اقتصاد يك توصيه نيست بلكه يك اصل است كه بايد اجرا شود.

برندسازي مانند هر كار ديگري انجامش فوت هاي كوزه گري دارد كه اگر ندانسته و بي گدار به آب بزنيد هيچگاه به نتيجه ي سودمندي نمي رسيد بنابراين لازم است اين نكات را فرا گرفت و به جمع برندداران زبده و سرآمد ملحق شد.

قبل از هر چيز اول با خود خلوت كنيد و ببينيد قصد عرضه چه خدمات يا محصولاتي را داريد و حوزه ي كاري شما كدام است ؟ بعد طي اقدامي جست و جوگرانه از طريق وب سايت ها يا حتي صفحات فضاي مجازي رقيبان خود را شناسايي كنيد تا متوجه شويد آن ها چگونه تبليغ مي كنند ، محصولاتشان چگونه است و كاربران راجع به آن محصولات و كيفيتشان چه نظري دارند ؟

اين كار به شما كمك خواهد كرد كه با نقاط قوت و ضعف رقيبان خود آشنا شويد و در طول انجام فعاليت هاي تبليغاتي و حرفه اي نقاط ضعف آن را در مجموعه تكرار نكنيد.

حالا وقت هويت سازي براي برندتان است .واقعيت اين است كه يك برند هيچگاه با در شيپور كردن تمايزات محصولاتش نسبت به ديگر برندها محبوب دل مشتري ها نخواهد شد و بايد آن را با كاربران رفيق كرد. اولين قدم براي ايجاد اين رفاقت روياپردازي است؛ شما بايد برند خود را يك فرد زنده تصور كنيد كه قرار است خدمات مثبتي را براي كاربران انجام دهد پس نياز به داستان سرايي داريد كه بتوانيد مشتري هايتان را با قهرمان اين قصه همراه كنيد تا رفته رفته با او مانوس شده و بتوانند به آن اعتماد كنند.

انتخاب نام تجاري براي كسب و كارتان در ادامه اين راه مي تواند باعث انس زودتر و البته بيشتر كاربران با برند شما شود به شرط آنكه ارزش ها و رسالت اصلي مجموعه خود را در اين نام تجاري بگنجانيد.

 


 

از قديم الايام بزرگترها هميشه در گوش ما مي خواندند كه به جاي شعار دادن عمل كنيد اما اتفاقا اينجا لازم است شعار دهيد. شما بايد بتوانيد يك شعار جذاب و مناسب براي برند خود انتخاب كنيد تا شاهد ارتقاي كسب و كار خود باشيد و اگر بيخيال اين مورد شويد برند شما در ذهن مخاطب باقي نمي ماند اما بايد توجه داشته باشيد شعارتان برگرفته از نوع خدمات و محصولاتي باشد كه در كسب و كارتان به مشتري ها ارائه مي دهيد.

همچنين يك شعار مناسب بايد جذاب و كوتاه باشد پس فكر ذكر مصيبت خواندن را از سرتان بيرون كنيد چون مخاطب منتظر مغز صحبت شماست و قرار است اين شعار را همه جا از وب سايتتان گرفته تا روي كارت ويزيت و فاكتورهايتان ذكر كنيد و به نوعي آنقدر مخاطب با آن ارتباط بگيرد كه هر جا آن را ببيند نام برند شما به خاطرش بيايد.

قلم و كاغذتان روي ميز بگذاريد و شروع به طراحي لوگو كنيد؛ البته لازم است بدانيد كه اگر در لوگو نام بردتان را هم به كار بگيريد در اين راه موفق تر عمل خواهيد كرد.

آنچه در  طراحي لوگو نيازمند دقت مي باشد اين است كه بتوانيد هويت و شخصيت برند خود را بدون اشاره مستقيم به محصولات خود در لوگو نشان دهيد استفاده از رنگ و فونت جذاب و مناسب مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند؛ اين يك نكته طلايي است كه در لوگو بسياري از شركت‌هاي بزرگ هم ديده مي‌شود.

حواستان به صداي برندتان باشد. اصولا با توجه به برندي كه انتخاب مي شود و فعاليتي كه انجام مي دهد بايد صداي برندتان هم انتخاب شود.مثلا اگر اسمي جذاب و خدمات شما بيشتر در حوزه جوان هاست در توليد محتواهاي صفحات فضاي مجازي و وب سايت مرتبط با كسب و كارتان مي توانيد از نگارشي خودماني تر و حتي عاميانه استفاده كنيد تا بيشتر به دل مخاطبتان بنشيند.

فراموش نكنيد درصورتي كه همه ي اين كارها را هم انجام داديد اگر در استفاده از  برند و تبليغ آن كوتاهي كنيد يا در آن مداومت به خرج ندهيد مانند اين است كه آب در هاون كوبيده باشيد.

مجموعه اكسين ماركتينگ آمادگي خود را براي كمك به توسعه كسب و كار شما در زمينه طراحي لوگو اعلام مي كند؛ شما مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن اقدام به ثبت سفارش كنيد و تبليغات خود را به صورت حرفه اي آغاز كنيد تا از رقيبانتان نيز جلوتر بزنيد فقط كافي است با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ يا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/10 ساعت: ۲۰ توسط:oxinmarketing :

ثبت برند چيست ؟

 با گسترش دنياي اقتصاد در عصر كنوني ، كمپاني ها و توليد كننده هاي زيادي در مسير عرضه ي محصولات خود قدم برداشتند و هر كدام تمام تلاششان اين است كه به مخاطب القا كنند محصول توليد شده توسط آن ها بهترين است.

براي آنكه هر توليد كننده اي برروي محصولات متنوعش معرفي نامه اي از خود و مجموعه اش ذكر كند نياز به يك برند مطرح شد و حالا ماجرا تا جايي پيش رفته كه اگر گشتي در بازار كه بزنيد مي بينيد براي هر نوع محصول كه دنبال خريد آن هستند ۱۰ ها كمپاني به شما معرفي مي شود و اين شما هستيد كه بايد از ميان آن ها انتخاب كنيد.

در واقع مي توان گفت برند مجموعه اي از ارتباطات احساسي و عملكردي است كه ميان شركت فروشنده و خريدار برقرار مي شود و از آنجا كه داراي علامت تجاري است كمك مي كند تا سوء استفاده هاي كمتري از عنوان و امتيازات شركت صاحب برند صورت گيرد و در مقابل خريداران نيز با صرف وقت كمتر و اطمينان بيشتري محصول دلخواه خود را خريداري كنند.

پس تا اينجا مشخص شد برند هويت يك شركت است و از آنجا كه اين هويت در نظر مشتريان داراي اهميت بالايي است نياز است هر كسب و كار كوچك و بزرگي يك برند براي خود ايجاد كند تا بتوانيد از طريق آن محصولات خود را به مشتريانش معرفي و تبليغ كند اما اين را هم در نظر داشته باشيد براي طراحي يك لوگو بايد دقت زيادي را به كار گرفت و با استفاده از اصول طراحي و روانشناسي آن را ايجاد كرد.

رنگ ، طرح ، شكل و حتي احساسي كه مخاطب پس از مشاهده آن برند دريافت مي كند در ماندگاري برند در ذهن مشتريان تاثير بسزايي دارد چون يك شخص حقوقي قرار است به يك موجود زنده و داراي نفس تبديل شود و در ميان مردم حضور پيدا كند.

حالا اين سوال مطرح مي شود كه براي ساخت يك برند بايد به چه چيزهايي توجه كرد ؟ تحقيق درباره مخاطبان و رقبا خود ، تعيين تمركز و هويت خود ، انتخاب نام تجاري ، مشخص كردن شعار خود ، طراحي ظاهر برند ، طراحي آرم يا لوگو ، تكرار نام تجاري خود در كسب و كار سه گام مهم و موثر در ساخت يك برند هستند. .

در نهايت بايد بدانيد كه امروزه مهمترين فاكتور نزد كاربران ، برند است ؛ بنابراين هر چه برند شما معروف تر باشد در نتيجه مشتريان بيشتري را از بازار سهم خود خواهيد كرد اما توجه داشته باشيد در معرفي و تبليغ برند خود به قدري توقعات مشتري هايتان را بالا نبريد كه بعد نتوانيد پاسخگوي خواسته هايشان شويد.

رعايت صداقت و در عين حال ارائه محصول باكيفيت جزء اصول ايجاد يك برند است و كه اگر به آن ها توجهي نشود يا از شركت هاي بزرگ تقليد كنيد مخاطبان پس از مدت كوتاهي متوجه مي شوند كه شما مانند طبل توخالي هستيد و ممكن است در ادامه به جاي جذب مشتري ، دفع آن ها از كسب و كارتان را شاهد باشيد.

مجموعه اكسين ماركتينگ با كادري حرفه اي مي تواند به شما در زمينه طراحي لوگو كمك كند تا در مدتي كوتاه كسب و كار شما هم به مجموعه شركت هاي داراي هويت بپيوندد، براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ يا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد و درخواست خود را براي نياز به طراحي لوگو ثبت كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/3 ساعت: ۲۳ توسط:oxinmarketing :

بك لينك چيست و چگونه مي توانيم بك لينك قوي بسازيم؟

 توليد محتوا را مي توان يك ركن اساسي براي بيشتر ديده شدن صفحه ي وب سايت  يك كسب و كار دانست و افرادي كه به اين موضوع باور دارند همواره تلاش مي كنند از شيوه هاي مختلف براي بيشتر ديده شدن سايت خود استفاده كنند.

يكي از موضوعاتي كه در تبليغ سايت را در راس وظايف خود قرار مي دهد سئوي مناسب براي آن صفحه است كه خود فرزندي به نام بك لينك دارد پس شما به ميزان توجه خود به اين فرزند در واقع سعي كرديد سئوي مناسبي را براي وب سايت خود انجام دهيد.

بك لينك را مي توان معرفي سايت خود به وسيله ديگر سايت ها دانست كه اين معرفي به وسيله قرارگيري لينك وب سايت شما در وب سايت هاي ديگر صورت مي گيرد و از آنجا كه گوگل هميشه به دنبال شناسايي و معرفي بهترين صفحه ها است مي توانيد با انجام اين كار معامله اي با دو سر برد را تجربه كنيد چون در كنار انجام سئوي سايت خود گوگل نيز از اين طريق وب سايت شما را ارزشمند و مورد اعتماد ارزيابي مي كند.

در واقع گوگل براي اينكه بفهمد كدام صفحه ها بهتر هستند به تاييد و ارجاع ديگران توجه مي‌كند بنابراين بهترين روش تاييد و ارجاع در دنياي اينترنت لينك دادن است و هرچه تعداد بك‌لينك‌ها براي يك سايت بيشتر باشد، گوكل اعتبار بيشتري به آن سايت مي‌دهد چون از نظر گوگل مورد اعتماد بقيه قرار گرفته كه معرفيش كرده‌اند.

البته گوگل آنقدرها كه فكر ميكنيد دهن بين نيست و براي آنكه وب سايت خوب از بد را تشخيص دهد ۲۰۰ فاكتور كه همگي از اصول سئوي قانوني و كلاه سفيد هستند را در نظر مي گيرد.

به طور كلي ۲ نوع بك ليك در دنياي تبليغات و سئوي سايت ها وجود دارد كه بك لينك داخلي و خارجي نام دارند.


بك لينك داخلي به آن دسته از لينك هايي گفته مي شود كه برخي كلمات كليدي در يك مقاله لينك دريافت كرده و رنگ يا ظاهر متفاوتي نسبت به متن اصلي پيدا مي كنند و با كليك بر روي آن ها به صفحه ي نخست يا مادر و يا ممكن است به صحات فرعي ديگر آن وب سايت منتقل شويد.

اما بك لينك خارجي عموما لينك هايي است كه در وب سايت هاي ديگر نامي از وب سايت شما بيايد و لينك آن را در صفحه ي خودشان بگذارند.

بك لينك در امر  سئو داراي اهميت بالايي است اما بايد در نظر داشت كه همواره كيفيت بك لينك ها از تعداد آن ها مهمتر است.حالا چه كنيم كه بك لينك ما قوي و با كيفيت و به اصطلاح بك لينك خوب باشد و بيشتر ديده شدن وب سايت ما را تضمين كند ؟

مرتبط بودن سايت لينك دهنده به صفحه شما به لحاظ محتوايي ، اعتبار دامنه وب سايت لينك دهنده ، ترافيك و رتبه آن صفحه ، متن لينك يا انكرتست ،دائمي يا موقت بودن آن لينك همگي بخشي از عوامل تاثيرگذار در كيفيت يك بك لينك است.

يكي از نكاتي كه ممكن است در ظاهر چندان به چشم نياد اما در ماجراي بك لينك مي تواند ب شما كمك زيادي كند جايگاه قرارگرفتن لينك است ، اينكه در ستون كناري ، بالا يا پايين صفحه باشد در جلب توجه مخاطب تاثير بسزايي دارد.

فالو يا نوفالو بودن بك لينك شما از اين نظر اهميت دارد كه اگر از لينك فالو هنگام لينك دهي به صفحه ديگر كه غير مرتبط با صفحه ي خودتان از نظر محتوايي است استفاده كنيد گوگل غير مرتبط بودن اين ۲ صفحه نسبت به همديگر را تشخيص مي دهد و نتيجه دلخواه حاصل نمي شود.

اما در صورت استفاده كردن از لينك نوفالو به اين موضوع كمك خواهيد كرد كه صفحه ي شما و لينك دهي صورت گرفته نزد موتور جست و جو گر گوگل طبيعي جلوه دهد و از اعمال جريمه هاي احتمالي در امان بماند.

به صورت كلي مي توان گفت :سايت هايي كه از بنرهاي تبليغاتي بيشتر استفاده مي كنند بهتر است بيشتر از ديگران به استفاده از لينك ها نوفالو اهميت دهند.

وب سايت شما در هر وضعيتي كه هست دست بجنبانيد ، همين الان وقت بزرگتر شدن و بيشتر ديده شده كسب و كار شماست ؛ مجموعه اكسين ماركتينگ مي تواند در زمينه بك لينك و سئوي وب سايت بهترين خدمات و مشاوره را به شما ارائه كند. براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ يا ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


بيشتر بخوانيد: اكسين ماركتينگ


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/30 ساعت: ۲۰ توسط:oxinmarketing :

گوگل سرچ كنسول چيست و كاربرد آن

در دنياي تبليغاتي امروز كه هر كسب و كاري نياز مبرم به انجام تبليغات براي بهبود فروش و كسب درآمد خود احساس مي كند بيشتر آن ها وب سايتي را با عنوان كسب و كار خود ايجاد كرده اند يا دست كم به فكر راه اندازي آن براي بيشتر ديده شدن هستند.

بنابراين مي توان داشتن يك وب سايت را ظرفيتي بسيار استثنايي دانست كه استفاده بهينه از آن بيش از هر نوع شيوه تبليغاتي مالك يك كسب و كار را به هدف خود براي سودآوري بيشتر كمك كند.

انجام سئوي تعريف‌شده و توليد محتوا براي اين كار ضروري است اما سوال اساسي اينجا مطرح مي شود كه چگونه مي توان از موثر بودن يا نبودن ترفندهاي انجام شده براي افزايش بازديد از صفحه ي وب سايت و ارتقاي آن به صدر نمايش هاي گوگل پي برد؟

گوگل سرچ كنسول دقيقا براي همين ايجاد شده، اين سرويس به صورت كاملا رايگان مي تواند وب سايت شما را آناليز روزانه ، هفته اي و ماهانه كند و شما را در جريان روند رشد صفحه ي خود در موتور جست و جو گر گوگل بگذارد و مانند يك پزشك از وضعيت سلامت مراجعه كننده خود خبر دهد.

در واقع اين سرويس اينترنتي اين امكان را فراهم مي كند كه جايگاه وب سايت خود را از ديدگاه گوگل بسنجيد و براي ارتقاي بيشتر آن تلاش كنيد و ترافيك دريافتي يا ارگانيك خود را افزايش دهيد.

لازم است بدانيد براي استفاده از گوگل سرچ كنسول و جلوگيري از افشاي اسرار محرمانه ابتدا بايد به آن ثابت كنيد كه شما مالك آن وب سايت هستيد و سپس اطلاعاتي را در اختيارش قرار دهيد و كار را شروع كنيد و علاوه بر عيب يابي فعاليت هاي انجام شده در زمينه سئو ، نمودارهاي پيشرفت را نيز مشاهده كنيد.
گوگل سرچ كنسول اين امكان را به شما مي دهد كه با دسترسي به بخش هاي مختلف آن از وضعيت صفحات مشكل دار و ايندكس شده ، وضعيت كاربرپذيري با موبايل و مشكلات امنيتي وب سايت خود مطلع شويد.
حذف صفحه يا صفحات از گوگل نيز از جمله خدماتي است كه گوگل سرچ در اختيار شما قرار مي دهد. .

البته گفته شده يك كاربر نيز مانند مالك وب سايت مي تواند از اين سرويس استفاده كند اما گوگل سرچ كنسول اختيارات محدودتري نسبت به مدير به او خواهد داد‌.

مجموعه اكسين ماركتينگ آمادگي خود را براي كمك به شما در زمينه آناليز وب سايتتان و تلاش براي در پيش گرفتن روند رو به رشد اعلام مي كند ؛ براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد تا كارشناسان اين مجموعه به سرعت به ياري شما بشتابند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/25 ساعت: ۱۹ توسط:oxinmarketing :

سئوي داخلي چيست و نكات مهم آن

قرار گرفتن در صدر جست و جوهاي گوگل و بالارفتن اعتبار صفحه وب سايت مي تواند از جمله بزرگترين دغدغه هاي مديران كسب و كارها باشد كه البته محقق شدن آن جذابيت شيريني را براي آن ها به همراه دارد.
حوزه فعاليت و خدماتي كه صاحب يك كسب و كار به كاربران خود ارائه مي دهد هر چه كه باشد داشتن وب سايتي فعال و بالا بودن آمار بازديد افراد از آن خستگي را از تن مدير به در مي كند اما در كنار ضروري بودن اين موضوعات بسياري از افراد بعد از ايجاد يك وب سايت و پرداخت هزينه هاي زياد بابت تبليغات و توليد محتوا متوجه مي شوند كه آب از آب تكان نخورده و جايگاه صفحه با ميزان تلاشي كه شده همخواني ندارد. پس مشكل از كجاست ؟
اداره يك وب سايت براي هر نوع كسب و كاري داريد نياز به مطالعه و آموزش نكاتي دارد كه در صورت يادگيري و اعمال آن ها به جرات مي توان گفت رتبه وب سايت شما در موتور جست و جو گر گوگل زير و رو خواهد شد ؛ فقط كافي است تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.
سئو راهي براي بهينه سازي وب سايت شما در گوگل است سئوي داخلي يا On-Page SEO به عنوان يكي از زير مجموعه هاي آن از اهميت بالايي در ارتقاي رتبه سايت شما دارد.
سئوي داخلي را مي توان استفاده از روش ها و پياده سازي كارهايي دانست كه بيشتر به تجربه كاربري يا همان ux دانست كه به كاربردي تر كردن وب سايت و ايجاد فضايي دلنشين براي بازديد و جست و جو در صفحه ي اينترنتي شما كمك زيادي مي كند.


بيشتر بخوانيم

درباره رابط كاربري (ui) و تجربه كاربري (ux) چه مي دانيد ؟



پس اگر فكر مي كنيد مديريت سايت كسب و كار و افزايش بازديد كاربران تنها با توليد محتواي روزانه و بارگزاري آن حاصل مي شود سخت در اشتباهيد. سئوي تكنيكال مي گويد شما قبل از هر كار ابتدا لازم است صفحه ي وب سايت خود را براي مخاطبانتان آراسته و جذاب كنيد و باعث سردرگمي آن ها در هنگام جست و جو در وب سايت نشويد.
حالا وقت آن رسيده كه با سئوي محتوايي آشنا شويد و بدانيد محتواي خود را بايد با توجه به سليقه مخاطب خود توليد كنيد و علاوه بر آن انتخاب عنوان كوتاه اما كامل يك مقاله و كلمات كليدي به كار رفته در متن و همچنين استفاده هوشمندانه از متانگ ها مي تواند در رسيدن به هدفي كه داريد به شما كمك كند.
فراموش نكنيد كه ارجاع دادن مخاطب به صفحه ي اصلي و همچنين صفحات فرعي وب سايت كاربر را به بخش هاي مختلف سايت شما هدايت مي كند و گوگل تصور مي كند كه اين صفحه براي مخاطبان كاربردي و داراي جذابيت خاصي است و اين موضوع در بالا رفتن رتبه شما در موتور جست و جو تاثير زيادي دارد.
انتخاب ساختار مناسب براي لينك‌ها، استفاده از قالب‌هاي رسپانسيو و توجه به سرعت لود صفحات سايت از ديگر راهكارهاي ارتقاي اعتبار سايت شما در گوگل با استفاده از انجام شيوه سئوي داخلي است.

با توجه به اهميت سئو براي ارتقاي كيفي يك كسب كار مجموعه اكسين ماركتينگ آمادگي خود را براي بهبود ارتقاي جايگاه وب سايت شما اعلام مي كند ؛ براي بهره مندي از خدمات آناليز و سئوي سايت خود با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد تا زودتر از آنچه تصور مي كنيد به چيزي كه مدت ها به دنبال رسيدن به آن بود دست پيدا كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/19 ساعت: ۲۲ توسط:oxinmarketing :

راه هاي افزايش فالوئر رايگان در اينستاگرام

جذابيت هاي روزافزون اينستاگرام به قدري زياد شده كه مي شود گفت دست كم ۸۰ درصد افراد جامعه را به تسخير خود در آورده و گستردگي موضوعات در اين اپليكيشن سبب شده تا بتواند علاقه ي همه از كودك گرفته تا يك آدم مسن را با خود همراه كند.

نكته جالب اينجاست كه اينستاگرام پس از رونمايي شدن به سرعت جاي خود را نه تنها بين كاربران شخصي كه ميان كسب و كار ها نيز باز كرد و ماجرا تا جايي پيش رفته كه حالا كمتر كسب و كاري را مي توانيد ببينيد كه از اين اپليكيشن فاصله گرفته باشد و براي افزايش فروش خود دست به دامن آن نشود. اما لازم است بدانيد كه ايجاد يك صفحه در اين برنامه به تنهايي دردي را دوا نمي كند و بايد روش هاي كاربردي و مطمئن براي ارتقاي درجه در اينستاگرام را آموخت.

يكي از رمزهاي موفقيت در اينستاگرام و جذب اعتماد مشتري ها تعداد فالوئرهاي شماست و هر قدر كه رقم آن بالاتر باشد كاربراني كه تازه قصد پيوستن به آن صفحه را دارند با اطمينان خاطر بيشتر براي خريد خدمات از شما پا پيش مي گذارند.

به ويروس مبتلا نشويد
افزايش فالوئرها در اينستاگرام براي هر دارنده كسب و كار از نان شب واجب تر است اما ذكر يك نكته هم ضروري است تا صفحه خود را از ابتلا به ويروسي سخت جان نجات دهيد. اين ويروس همان خريد فالوئر فيك يا قلابي است كه در ازاي پرداخت هزينه شمار دنبال كننده هاي شما افزايش مي يابد اما در مقابل هيچ تاثيري مثبتي در ميزان لايك و كامنت ها مشاهده نمي كنيد و سرآغاز نخستين بي اعتمادي ها نسبت به كسب و كار شما دقيقا همين نقطه است.

پس مشخص شد كه نبايد به هر روشي براي افزايش دنبال كننده هاي صفحه ي خود متوسل شويد و بايد به دنبال شيوه هايي مطمئن و سالم باشيد. به عنوان مثال ساخت پروفايل جذاب ، انتشار مداوم پست در ساعاتي كه مخاطب ها بيشتر از هر زمان ديگري دست به گوشي هستند، تعامل با دنبال كننده ها و پيج هاي هم حوزه و همچنين انجام تبليغات اصولي از روش هاي تاثير گذاري است كه مي تواند كمك هاي خوبي به شما كند.



بيشتر بخوانيم

بهترين راه هاي ديده شدن در اينستاگرام



از آنجا كه اينستاگرام تصوير محور است لازم است تصاوير و فيلم هايي كه از محصولات خود در پيجتان بارگزاري ميكنيد از جذابيت و كيفيت مناسب برخوردار باشد البته گفته شده مي توان با نوشتن كپشن هايي روان و نسبتا طولاني كاري كنيد كه مخاطبتان براي مطالعه آن زمان بيشتري را در صفحه ي شما بماند و اينگونه با زدن يك كلك ريز ، اينستاگرام را متقاعد كنيد كه پيجتان جزء كاربر پسند هاست و به احتمال زياد پيج شما در اكسپلور هم جايگاهي را از آن خود مي كند و مخاطبان بيشتري به سمت بازديد از آن هدايت مي شوند.

يكي ديگر از شيوه هاي زودبازده و تاثيرگذار در اين زمينه نيز استفاده از هشتك گذاري مناسب است. هنگامي كه يك هشتك را ميهمان انتهاي پست خود مي كنيد مانند يك عنكبوت اقدام به تار بافي مي كند و تارهاي آن به قدري وسيع مي شود كه مي تواند كاربران بسياري را از هر نقطه از كشور و جهان روانه ي صفحه شما كند.

اكسين ماركتينگ مجموعه اي است كه مي تواند به بهترين و سالم ترين شيوه براي پيج اينستاگرام شما تبليغات انجام دهد و دست دنبال كننده هاي جديدتان را به سرعت در دست شما بگذارد ؛ براي استفاده از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/15 ساعت: ۱۴ توسط:oxinmarketing :

درباره رابط كاربري(ui) و تجربه كاربري (ux) چه مي دانيد؟

حتي اگر يكبار هم به سراغ تحقيق درباره علم طراحي سايت رفته باشيد نام ui و ux به گوشتان خورده است اما به احتمال زياد مانند خيلي از افراد در معناي اين ۲ واژه دچار سردرگمي شده ايد. هر ۲ آن ها در طراحي سايت كاربرد فراواني دارند و يك گوشه كار را در دست مي گيرند تا سايت طراحي شده بيشتر به سليقه و نياز مخاطب نزديك شود.
همانطور كه مي دانيد مخاطب را مي توان تمام سرمايه يك دارنده سايت معرفي كرد و در صورتي كه يك وب سايت نتواند نياز او را برطرف كند مخاطب نيز به بازديد مجدد از آن و گذراندن وقتش در آن فضا روي خوش نشان نمي دهد و رفته رفته شمار بازديدكننده ها از آن سايت به زير خط فقر مي رسد پس در طراحي يك وب سايت لازم است همه ي جوانب را در نظر گرفت.
UI مخفف عبارت User Interface Design به معناي طراحي رابط كاربري است و بيشتر از هرچيز به مخاطب شناسي از ديدگاه روانشناسي تاكيد مي كند به گونه اي كه قبل از شروع بايد سليقه شناسي مخاطب ، بررسي آمار و مطالعه ديدگاه هاي كاربران را مدنظر قرار داد و سپس با استفاده از اين منابع به طراحي يك سايت پرداخت.

 

ui به صورت كلي به معناي استايل سازي يك سايت است و طبيعي است نخستين نكته اي كه نظر هر مخاطب را به خود جلب مي كند ظاهر يك وسيله است مثلا اينكه رنگ زمينه يك وب سايت چه باشد يا ظاهر منوي آن چگونه طراحي شده باشد.


با يك تير ، ۲ نشان بزنيد

با همه ي آنچه گفته شد يك صندلي چوبي تراشكاري شده با ظاهر دلرباي سنتي را در نظر بگيريد ، قطعا ظاهر دلفريبش شما را به سمت خود مي كشاند اما وقتي روي آن بنشينيد سختي چوب نشيمنگاهش آنقدر شما را آزرده خواهد كرد كه حاضريد عطايش را به لقايش ببخشيد و زودتر آن را ترك كنيد ، پس تا اينجاي قصه مشخص شد ظاهرسازي زيبا به تنهايي نمي تواند پاسخگوي همه ي نياز هاي يك كاربر باشد و جاي خالي يك بخش ديگر خالي است .
حلقه ي گم شده اين ماجرا را مي توان ux يا همان User Experience Design به معناي طراحي تجربه‌ي كاربري دانست كه بيشتر بر تجربه ي استفاده كابران از آن سايت و امور فني دلالت مي كند مثلا اگر همان صندلي چوبي را در طرحي نو براندازند و با يك مبل راحتي آميخته كنند مي تواند ظاهر جذاب را به همراه مزيت استفاده راحت براي شما رقم بزند و اينگونه با يك تير ۲ نشان زده شده است.
مواردي مانند محل قرارگيري منو و گزينه هاي قرار گرفته در آن مي تواند مثال هاي خوبي براي روشن شدن بهتر معناي ux باشد.
ux , ui در علم طراحي سايت ۲ مقوله كاملا مجزا اما جدايي ناپذير هستند كه توجه به آن ها براي طراحي وب سايت امري ضروري و حياتي است.

شما مي توانيد با خيالي آسوده طراحي يك سايت ايده آل و متناسب با نياز و سليقه مخاطب هايتان را به مجموعه اكسين ماركتينگ بسپاريد ؛ پس براي بهره مندي از اين خدمات با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/11 ساعت: ۲۳ توسط:oxinmarketing :

رپورتاژ خبري چيست و چرا بايد براي آن هزينه كنيم؟

افزايش ميزان فروش و جذب حداكثري مشتري همواره يكي از دغدغه هاي مهم فروشنده ها و صاحبان كسب و كارهاي مختلف در همه زمينه ها به شمار مي رود اما مساله اينجاست كه چگونه مي توان از اين دغدغه جان سالم به در برد و شب ها سر را آرام بر بالشت گذاشت؟
حتما شما هم اين جمله را بارها شنيده ايد كه فروش جنس خوب بهترين تبليغات هست ، اين موضوع را به هيچ عنوان نمي توان انكار كرد چون رضايت هر مشتري جذب تعداد زيادي مشتري ديگر را به دنبال دارد اما در روزگار فعلي كه عمده ي صاحبان كسب و كار شب و روزشان را به دنبال اجراي بهترين و به روزترين شيوه تبليغاتي در فضاي گسترده مجازي هستند نمي توان تنها به عرضه محصول با كيفيت تكيه كرد چرا كه در اين صورت نتيجه ي رقابت را بدون هيچ زحمتي ۱۰ هيچ به رقيب واگذار مي كنيد.

يكي از شيوه هاي تبليغات نوين براي كسب و كارها كه استفاده از آن بعد از به پايان رسيدن جنگ جهاني رواج پيدا كرده و حالا حالاها هم قصد دادن تاج و تختش به شيوه ي تبليغاتي ديگري ندارد رپورتاژ خبري است.


آنطور كه از اسمش پيداست به معني آگهي است و گزارشي از فعاليت و خدمات دهي شما در كسب و كارتان را به مخاطبان گزارش مي دهد و يكي از مزيت هايي كه دارد اين است كه به هيچ دسته يا گروه كسب و كار خاصي محدود نمي شود و شما اگر بخواهيد از شير مرغ تا جان آدميزاد را براي فروش به عرضه بگذاريد مي توانيد روي كمك اين شيوه تليغاتي حساب كنيد.

اگر بخواهيم بيشتر به محتواي رپورتاژ خبري بپردازيم مي توان گفت نوعي گزارش كار بي طرفانه از خدماتي است كه در يك كسب و كار عرضه مي شود كه هنر را با بازاريابي تلفيق مي كند و در عين حال كه هزينه اقتصادي و مناسبي نسبت به ساير گونه هاي تبليغاتي دارد بازدهي بالاي آن با هيچ كدام قابل قياس نيست.


بيشتر بخوانيم

چرا براي كسب و كارها به وب سايت نياز داريم ؟

از حق نگذريم هيچ چيزي نمي تواند به اندازه جذب اعتماد مشتري از دغدغه ي يك فروشنده بكاهد و او را به هدفش نزديك كند ، و از آنجا كه كسب اعتبار ميان مردم از اهميت بالايي برخوردار است يك صاحب كسب و كار مبتدي يا حتي حرفه اي حاضر است هر كاري كند اما اعتبارش خدشه دار نشود.

رپورتاژ خبري مي تواند بهترين سكوي پرتاب شما در برابر رقيبانتان باشد چون آگهي تبليغاتي شما قرار است در سايت هاي پربازديد در سطح كشور قرار بگيرد و مردم نيز از هر گوشه اين سرزمين آن را مشاهده خواهند كرد.

بررسي ها نشان مي دهد استفاده از رپورتاژ خبري اثر مثبتي نيز بر بيشتر ديده شدن كسب و كار ، ارتقاي رتبه ي شما در سايت جست و جو گر گوگل با افزايش سئو و موفقيت در برندسازي كسب و كار نو پاي شما دارد كه در نهايت به افزايش ميزان مشتري ختم مي شود.

البته فراموش نكنيد كه شرط اصلي براي به كار گيري شيوه رپورتاژ خبري براي كسب و كارتان داشتن وب سايتي فعال و به روز است.

مجموعه اكسين ماركتينگ آماده ي ياري شما براي راه اندازي يك تبليغات با بازدهي بالا تحت عنوان رپورتاژ خبري است براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد و تفاوت قبل و بعد از اجراي اين فعاليت تبليغاتي را به صورت كاملا محسوس مشاهده كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/1 ساعت: ۱۶ توسط:oxinmarketing :

چرا براي كسب و كارها به وب سايت نياز داريم ؟

اگر از قديمي ها درباره كسب و كار آن زمان بپرسيد احتمالا مي گويند فروشنده ها در بازار بزرگي حاضر مي شدند و مشتري ها يك به يك نرخي مي دادند ، بعد كه سقف قيمت هاي داده شده به گوششان مي رسيد كالا را تسليم آن مشتري مي كردند تا بتوانند لقمه ناني به كف آرند و به پستي نخورند .

اما حالا با به روي كار آمدن تكنولوژي ديگر خبر از آن بازارهاي قديمي نيست و البته با افزايش احتمال كلاهبرداري ها مشتري دلبندي كه كوي به كوي به دنبال او هستيد به راحتي نمي تواند به شما اعتماد كند؛ اين موضوع را آمار ثبت شكايت از كلاهبرداري هاي اينترنتي مي گويد و فروشنده هايي كه از اين ماجرا ضربه ها خورده اند و حسابي كار و كاسبي شان به خواب زمستاني رفته تصديق مي كند .

امروزه راه هاي زيادي براي معرفي كسب و كارها به مشتري وجود دارد اما هر كدام مزايا و معايبي دارند به عنوان مثال ايجاد يك كانال تلگرامي يا پيجي در اينستاگرام و درج چند عكس و فيلم از محصولات يا خدماتي كه قصد فروش آن را داريد آن هم با چند كليك ساده كار چندان سختي نيست اما بايد در نظر داشت كه عليرغم آساني جذابش نمي تواند آنطور كه بايد از پس صفر تا صد كار بربيايد يكي از مشكلات آن توجه زودگذر كاربران نسبت به يك پست است .

آمارها نشان مي دهد ايراني ها به طور متوسط در هر ثانيه بيش از يك هزار و ۶۰۰ بار از گوگل محبوب و جست و جوگر استفاده مي كنند و اگر به سراغ هركدامشان بروي خواهي ديد كه در هنگام سرچ مطالب بيشتر تنها به ۲ تا سه سايت اول كه روي صفحه نمايشگر ظاهر مي شود توجه مي كنند و به مطالعه آن ها تمايل پيدا مي كنند؛ بنابراين به اعتماد گوگل به اين وب سايت ها اعتماد مي كنند و محصول خود را خريداري مي كنند .

با كمترين هزينه چند برابر سود كنيد
پس تا اينجا مشخص شد يكي از مطمئن ترين راه هاي جذب اعتماد مشتري و حرفه اي نشان دادنتان داشتن يك وب سايت تبليغاتي براي كسب و كار شماست ؛ اما اين وب سايت مزاياي ديگري را هم در خود جاي داده مثلا مي توان با انجام سئوي مناسب وب سايت خود را در صدر جست و جوهاي گوگل جا بدهيد و كاري كنيد كه بازديدهاي ميلياردي از سراسر جهان به صفحه شما سرازير شود و به راحتي بتوانيد در فروش محصول خود حريف بطلبيد .


اين ها تنها بخشي از نفعي است كه شما پس از داشتن يك وب سايت مناسب از آن سود خواهيد برد اما نكته ي جالب ماجرا اينجاست با وجود داشتن همه ي اين مزايا شما به سرمايه و هزينه ي كلان براي راه اندازي يك وب سايت نياز نخواهيد داشت و با هزينه اي كم در زماني كوتاه به سود چند برابري برسيد چون مديريت آن به مراتب از انجام تبليغات هايي كه تاكنون انجام مي داديد راحتتر است و با خيال راحت مي توانيد امور فروش محصولات خود را به يك ربات بسپاريد كه قرار است نقش شاگرد شما را بازي كند و شبانه روزي و بدون آب و غذا و حقوق در خدمت شما باشد.

اكسين ماركتينگ مي تواند در راه اندازي يك وب سايت تخصصي و مناسب با كسب و كارتان در كمترين زمان به ياري شما بيايد براي استفاده از اين خدمات مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۸۰۲۹۱۷ و ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگيريد و هر چه زودتر روش تبليغ براي مجموعه خود را تغيير دهيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/3/26 ساعت: ۰۹ توسط:oxinmarketing :